macam - macam kisah

begitu lama aku tinggalkan page ni sbb assignment yang melambak, latihan industri lagi, masalah peribadi lagi, smpi xde org nk bukan page ni da. macam2 yg berlaku sejak aku tinggalkan page ni. antaranya, lately ni aku macam dah berubah dengan drastik. cakap ape yg aku xpatut cakap, buat keputusan dengan emosi yang xmenentu, macam2 lagi laa.. sampai aku bersikap biadab dengan pensyarah aku yang cuma nak melawak cakap yang mungkin ramai yang akan fail paper dia. aku pon xtau ape yg dah jadi dengan aku. adakah aku dah buat kesilapan sampai aku jadi buadab macam ni?? aku ade makan benda haram ke? ataupun memang aku punya emosi tengah tak stabil? selalunye benda - benda macam ni cuma berlaku pada orang yang baru nak akil baligh. aku pun keliru dengan apa yang terjadi. harap ade yang boleh beri penjelasan tentang apa yang dah jadi pada diri aku dan beritahu aku dimana silap aku dan apa yang aku boleh buat untuk memperbetulkan silap aku.

Comments