ooooohhhhhhh gaut!!!!

dah seminggu lebih aku kerja, banyak pengalaman yang aku da gali.. hahaha.. buat tu, buat ni, cuma tinggal yg detail2 je aku xberapa nak fhm.. hmm.. minggu depan aku akn bertukar ke tesco seberang jaya smm Mr.Lim(boss) baru bukak cawangan kat situ..kat situ mungkin xbanyak sangat kerja sebab cuma untuk take away shaja.. lgpon ak cuma part timer jaa..hmm.. aku da bajet2 da gaji nak buat ape.. hahaha.. nk bg mak ayah, nk amek lesen, nk baya saman yg xterbayar tuh.. hahaha.. dan kumpul duit untuk beli lappy baru sebab yg lama dah kene curi(C**** punya penyamun) mybe aku akan beli i5 dan kalau mampu, beli i7 tros.. hahaha.. ak nk guna system yg stabil n xmengganggu kerja2 aku nanti.. sem 5 da kne start buat final projek. bertan2 lah coding yang harus ditaip, menggunung lah assignment dan harap2 jadual tidak sepadat sem 1-3 supaya aku boleh bahagikan masa untuk buat assignment dan buat part time job..esok aku cuti, duit aku cuma tinggal beberapa sen ja dlm bentuk syiling.. hahaha.. memang dah kehabisan duit. xde langsung sumber2 kewangan. cuma mengharapkan gaji bulan ni yang entah berapa minggu lagi baru nak dapat.. harap2 tuhan permudahkan urusan aku untuk belajar..

Comments